A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Чорноморська громада
Одеська область, Одеський район

Відділ реєстрації та соціального захисту

Відділ реєстрації та соціального захисту Чорноморської селищної ради

 

 

Начальник відділу

 

Шапочкіна Ганна Валентинівна

Кабінет

№ 7

 

 

Спеціаліст І категорії

 

Танасійчук Тетяна Олександрівна

Кабінет

№ 7

 

 

Спеціаліст І категорії

 

Іванютенко Оксана Сергіївна

Кабінет

№ 7

 

Інспектор з реєстрації

місця проживання

 

Горяча Світлана Афанасіївна

Кабінет

№ 10

 

 

Державний реєстратор

Вайцеховська Наталія Костянтинівна

Кабінет

№ 8

 

Інспектор з соціальних питань

Блохіна Валентина Кирилівна

 

 

Розпорядок роботи:

Понеділок – пятниця: 8:00 – 17:00
Обідня перерва: 12:00 – 13:00

Телефон: (048) 753-52-84

Основні функції відділу

відносно соціального  захисту

- забезпечення реалізації на території громади державної політики у сфері соціального захисту населення, з питань сім’ї та дітей, запобігання домашнього насильства, протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, організації надання соціальних послуг особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати;

- визначення та реалізація соціальних пріоритетів розвитку громади, розробка місцевих програм соціального спрямування, проектів, програм та заходів щодо підтримки вразливих категорій населення;

- запровадження та надання місцевих гарантій соціального захисту, соціальної підтримки мешканцям громади;

- визначення потреб громади в соціальних послугах та організація їх надання;

- надання консультацій та роз’яснень громадянам з питань застосування законодавства, пов’язаних із соціальною підтримкою населення.

 Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- здійснює інформування населення про перелік соціальних послуг, їх зміст і порядок надання;

- організовує здійснення заходів для виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

-  забезпечує ведення обліку багатодітних сімей;

- здійснює заходи для виявлення вразливих груп населення та осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- вживає заходів реагування на звернення та повідомлення про вчинення домашнього насильства, у тому числі організацію надання тимчасового притулку особам, які постраждали від домашнього насильства і торгівлі людьми;

- забезпечує за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї надання базових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їхніх потреб;

-вживає заходи щодо надання соціальної допомоги та компенсацій вразливим верствам населення громади, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету;

-забезпечує захист прав і законних інтересів повнолітніх недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена;

- здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до законодавства України.

відносно державної реєстрації

- здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

- надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження;

- забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

- забезпечення прийому та видачі документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;

- забезпечення ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;

- внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця;

        відносно  реєстрації місця проживання

- здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання або перебування;

- внесення відомостей  про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання  до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, та відомостей про реєстрацію місця перебування - до довідки про звернення за захистом в Україні шляхом проставлення в них відповідного штампа реєстрації місця проживання/перебування особи;

- оформлення  та  видача довідок  про реєстрацію/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування, дітям, які не досягли 16 років, та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.

 

Повний перелік завдань та функцій  відділу у Положенні

Положення про відділ реєстрації та соціального захисту (посилання на положення)

       

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь