Важлива інформація для мешканців.
Важлива інформація для мешканців
Днями ми інформували мешканців про початок подачі тепла в житлові будинки громади. Теплогосподарство Чорноморського ЖКГ працює щоб тепло зайшло в першу чергу в будинок, потім щоб мешканці відчули тепло та комфорт у своїх оселях.
Всього у відділу теплогосподарства працює 14 фахівців, серед яких: начальник відділу, начальник котельні, 4 оператора котельні, 4 слюсаря-ремонтника, 1 слюсар з обслуговування теплових мереж та 1 лаборант. В період опалювального сезону здійснюється залучення додаткових слюсарів та інших працівників ЖКГ, якщо вони не зайняті на обʼєктах водопостачання/водовідведення та благоустрою. Це допомогає забезпечити швидке й ефективне вирішення всіх запитів.
Усі заявки на обслуговування приймаються диспетчером, а тепловики виходять для їх опрацювання (крім працівників котельні, лаборанта). Однак варто зазначити, що наше містечко має значну кількість багатоквартирних будинків (23) та квартир (1728) і є ситуації, де жителі можуть самостійно вирішити питання забезпечення стабільної роботи своєї системи опалення. Наприклад, інколи необхідно відкрити кран, спустити повітря або зайву воду з батарей. Також дуже важливо підтримувати контакт із сусідами та допомагати один одному у разі потреби. Било б незайвим мати наявну інформацію про своїх сусідах, так як є достатньо квартир, які не відчиняють двері, або навіть не мешкають там, що робить неможливим налагодження подачі тепла по стояку.
Звертаємо увагу, що втручання мешканців у роботу тепловиків може створювати проблеми. Нажаль, є непоодинокі випадки, коли в підвалах хтось самовільно закриває стояки. Віримо, що це трапляється через необізнаність, а не з умислом, але такі дії можуть порушити подачу тепла в цілому будинку. Тому просимо мешканців не втручатися в роботу тепловиків і довіряти спеціалістам свою справу та надавати допомогу.
На цей час тепло надано в усі багатоквартирні будинки. Питання відсутності тепла в квартирі, або в окремих кімнатах має вирішуватися в кожному окремому випадку індивідуально. Немає єдиного технічного рішення та, як показує практика, вирішується це сумісними зусиллями мешканця квартира, сусідів та тепловиків. Наприклад: сусід не спустив воду, воздух, сусід зробив самостійно перепланування мережі, сусід добавив зайві батареї, які не передбачені проектом будинку, сусід зробив теплі водяні поли від системи теплопостачання, сусід не хоче або не може замінити старі батареї, труби, строк користування якими давно сплив та які не дають змогу нормальної циркуляції води. Таких прикладів багато, та вони різні по своїй суті.
Щодо оплати за теплопостачання. Тариф для населення залишився на рівні 2021 року, а різниця покривається за рахунок місцевого бюджету. Розрахунок за опалення здійснюється за показаннями загальнобудинкового теплолічильника. Перевірку показань лічильника може здійснити уповноважена особа будинку в зручний для обох сторін час.
У випадку непрофесійної або неетичної поведінки працівників ЖКГ прохання звертатися за телефоном (048) 763-03-01 або особисто до начальника ЖКГ Щербича С.С.
Дякуємо за розуміння та підтримку!