Використовуєте ШІ у рекламі та маркетингу? Дізнайтеся, як робити це безпечно
Використовуєте ШІ у рекламі та маркетингу? Дізнайтеся, як робити це безпечно
Дедалі більше креативників і малих бізнесів використовують «магію штучного інтелекту» для просування продуктів і залучення клієнтів. Проте не всі ШІ-інструменти є безпечними: наприклад, деякі системи можуть збирати персональні дані вашої аудиторії та генерувати упереджені тексти й картинки. Щоб креативники без ризиків могли працювати з технологією, розробили рекомендації щодо відповідального використання ШІ в рекламі та маркетингу разом з профільними експертами.
У документі зібрали поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ й при цьому не порушувати авторське право та права споживачів. Ділимося кількома порадами:
контролюйте доступ систем ШІ до персональних даних своєї цільової аудиторії, на яку робите рекламу
маркуйте контент, згенерований ШІ
перевіряйте згенерований контент через зворотний пошук, щоб не порушити авторське право при використанні ШІ-текстів і картинок
не делегуйте створення реклами ШІ-системам на 100%
Читайте всі рекомендації та діліться фідбеком за посиланнями у першому коментарі.
Використовуємо інновації без ризиків для себе і клієнтів
Рекомендації розроблені Мінцифрою, IТ Ukraine Association, профільним комітетом з ШІ при Мінцифрі та іншими партнерами завдяки підтримці, наданій Агентством США з міжнародного розвитку в межах Проєкту USAID Cybersecurity Activity та Проєкт “Підтримка цифрової трансформації” за підтримки USAID і UK Dev.