КОМУНАЛЬНІ БОРГИ
Станом на сьогоднішній день, заборгованість населення Чорноморської селищної громади за комунальні послуги досягла майже 7 млн грн. Особливо критичною є ситуація з оплатою послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, де мешканці не сплатили 3 192 325,6 грн.
Незважаючи на заборгованість, працівники житлово-комунального господарства продовжують виконувати свою роботу: прибирають під'їзди, доглядають прибудинкову територію, обрізають дерева, садять квіти, збирають сміття, обслуговують мережі та виконують багато інших важливих завдань. Вони працюють у будь-яку погоду та докладають ще більше зусиль в умовах війни. Ці люди мають свої сім'ї та потребують зарплати за свою працю.
Також важливо зазначити, що в будинках продовжується обслуговування внутрішніх і зовнішніх мереж, водопостачання, каналізації, електропостачання, теплопостачання, обслуговування лічильників, ліфтів, проведення дезінсекції, а також прибирання та обслуговування укриттів.
Усі ці послуги необхідно оплачувати, а при цьому борги зростають за всіма пунктами:
- Заборгованість за вивіз сміття становить 121 524,61 грн.
- Борг за водопостачання та водовідведення сягає 1 186 422,92 грн.
- За спожите тепло не сплачено 2 235 563,20 грн, що створює загрозу для нового опалювального сезону.
Звертаємось до мешканців громади з проханням вчасно сплачувати за спожиті послуги. Якщо ситуація не покращиться, це може призвести до комунального колапсу. У нас є лише кілька місяців, щоб підготуватися до зими.
Залишатися безкарними у боржників не вийде. Робота по стягненню заборгованості ведеться. За останні місяці до суду подано 41 позов. Укладено 16 договорів реструктуризації заборгованості. Робота буде вестися і далі по стягненню боргів, пені, судових витрат, накладення виконавчою службою арештів на майно та банківські картки. Більш того дані по будинкам та квартирам, які передані в найм (оренду) власниками іншим особам та мають борг за житлово-комунальні послуги, будуть передані до податкового органу для нарахування та сплати відповідного податку.
Будьте відповідальними!