ЧОРНОМОРСЬКА СЕЛИЩНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Одеська область, Одеський район

РОБОТА АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ

Дата: 22.05.2024 16:33
Кількість переглядів: 109

Фото без опису

Абонентський відділ Чорноморського житлово-комунального господарства – це важлива ланка, яка працює безпосередньо з населенням та споживачами, забезпечуючи надання якісних житлово-комунальних послуг. Кропітка праця відділу починається від формування тарифів на житлово-комунальні послуги до їхньої реалізації.

Працівники абонентського відділу виконують широкий спектр завдань:

1. Формування звітів та надання відповідей на звернення споживачів. Кожне звернення ретельно опрацьовується, щоб забезпечити споживачам необхідну інформацію та допомогу.

2. Обробка інформаційних запитів Пенсійного фонду України щодо пільгових категорій споживачів. Це дозволяє забезпечити пільгові категорії громадян необхідними послугами.

3. Ведення договірної роботи із споживачами. Оновлення даних щодо власників житлових приміщень дозволяє підтримувати актуальну інформацію для ефективного обслуговування.

4. Перевірка правильності нарахувань та оплат. Сформовані рахунки-повідомлення (квитанції) ретельно перевіряються на правильність, щоб уникнути помилок у розрахунках.

5. Роздрук квитанцій на оплату житлово-комунальних послуг. Це забезпечує зручність для споживачів у здійсненні оплат.

6. Здійснення звіряння нарахувань та оплати за спожиті послуги. Допомога у здійсненні безготівкової оплати за житлово-комунальні послуги дозволяє споживачам зручно та швидко оплачувати рахунки.

7. Прийом та опрацювання показників приладів обліку води. Це важливий аспект, що забезпечує точність нарахувань за спожиті послуги.

8. Інформаційно-роз’яснювальна робота з боржниками. Працівники відділу проводять роботу з боржниками, щоб пояснити необхідність своєчасної оплати та допомогти знайти оптимальні шляхи врегулювання заборгованості.

Нагадуємо про необхідність надання показників лічильників води ЩОМІСЯЦЯ надавачу послуг - ЖКГ Чорноморської селищної ради у зручний для Вас спосіб: тел. 763-03-05, 098-756-98-37 (Viber, Telegram), e-mail: voda-jkx@ukr.net або в поштові скриньки з 25 числа до передостаннього дня місяця.

Дякуємо всім співробітникам абонентського відділу за їхню щоденну кропітку роботу. Ваш вклад є неоціненним для забезпечення комфортних умов проживання наших мешканців.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь