КРОПІТКА ПРАЦЯ
У Чорноморському Житлово-комунальному господарстві є багато різних напрямів роботи. Хтось зайнятий прибиранням та облагородженням територій, хтось стежить за електромережами, хтось відповідає за водопостачання тощо. Але є відділ у нашому ЖКГ, який щодня працює безпосередньо з жителями, – Абонентський. Саме працівників цього відділу ви бачите, коли приходите отримати дані щодо нарахування та оплати за житлово-комунальні послуги.
Окрім постійного спілкування з людьми, співробітники мають справу з величезною кількістю інформації:
перевіряють правильність нарахувань та сформованих квитанцій;
роздруковують квитанції на оплату житлово-комунальних послуг;
допомагають здійснити безготівкову оплату;
формують звіти та надають відповіді на звернення споживачів;
обробляють інформаційні запити ПФУ щодо пільговиків та субсидіантів;
ведуть договірну роботу зі споживачами;
оновлюють дані про власників будинків або квартир;
Цей перелік не має кінця.
Крім того, є ще робота контролера водопровідного господарства, який регулярно знімає показники лічильників, здійснює огляд та опломбування при їх прийнятті на абонентський облік.
Цим постом хочемо висловити подяку співробітникам абонентського відділу за їхню щоденну кропітку роботу і сказати спасибі кожному жителю, який з повагою ставиться до чужої праці.