До уваги роботодавців!
Велика кількість наших громадян була змушена покинути свої домівки та переїхати у більш безпечні місця. Багато хто при цьому втратив свою роботу, адже дистанційна робота не для всіх можлива. Щоб мати кошти на існування, вони мають працювати на новому місці. Тож Порядку надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні, затвердженого постановою КМУ від 20.03.2022 р. № 331), був ухвалений, аби допомогти роботодавцям із наданням робочих місць переміщеним особам в межах України.
Компенсація витрат надається роботодавцю за кожну працевлаштовану особу на умовах строкового або безстрокового трудового договору (контракту), гіг-контракту, зокрема за сумісництвом, в разі одночасного виконання таких умов (п. 2 Порядку № 331):
- роботодавець перебуває на обліку як платник ЄСВ;
- розмір зарплати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір МЗП;
- податкову звітність за IV квартал 2021 року або річну звітність за 2021 рік подано в установленому законодавством порядку.
Компенсація витрат надається в розмірі 6500,00 грн щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавець сплачує ЄСВ, на період воєнного часу та протягом 30 к. дн. після його скасування або припинення. Загальна тривалість надання компенсації витрат не може перевищувати двох місяців з дня працевлаштування особи на умовах, передбачених п. 2 Порядку № 331.
Тож право на отримання компенсації виникає, якщо особу з числа ВПО працевлаштовано протягом дії воєнного стану + 30 к. дн. після його скасування. Але виплата здійснюється лише за 2 місяці з дня працевлаштування.
Для цього роботодавець не раніше, ніж через 5 календарних днів після працевлаштування особи подає до міського, районного, міськрайонного центру зайнятості або філії регіонального центру зайнятості (далі — центри зайнятості) заяву про компенсацію витрат (далі — заява):
- в електронній формі — через Портал Дія;
- в паперовій формі — особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти відповідного центру зайнятості
Форму заяви затверджує Державний центр зайнятості
До заяви, поданої до центру зайнятості в паперовій формі (зокрема, на адресу електронної пошти), додаються:
- копія наказу про працевлаштування особи;
- документ, що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених п. 2 Порядку № 331;
- відомості про працівників, які є застрахованими особами (ПІБ, РНОКПП
- копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Для подання заяви в електронній формі через Портал Дія роботодавець має створити особистий електронний кабінет на цьому порталі, пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію, а також заповнити, підписати та подати відповідну заяву, яка, у тому числі, містить: дані про працевлаштованих осіб з числа ВПО; дані про документ, що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених п. 2 Порядку № 331; розрахунковий рахунок роботодавця. У порядку інформаційної взаємодії під час подання заяви автоматично використовується інформація з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, а саме про номер та дату видачі довідки про взяття на облік ВПО.
Шановні роботодавці! Працевлаштовуйте внутрішньо переміщених осіб, звертайтеся до центру зайнятості та користуйтеся своїм правом отримувати компенсацію витрат на оплату праці!
За додатковою інформацією звертайтеся до Лиманської районної філії Одеського обласного центу зайнятості : смт. Доброслав, пр.-т 40-річчя Визволення,4а, телефон: (04855)91979.