ЧОРНОМОРСЬКА СЕЛИЩНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Одеська область, Одеський район

Як підтвердити дошлюбне прізвище, якщо шлюб розірвано і жодних документів не збереглося?

Дата: 24.11.2021 13:13
Кількість переглядів: 8211

Як підтвердити дошлюбне прізвище, якщо шлюб розірвано і жодних документів не збереглося?

 У такій ситуації необхідно отримати витяг із державного реєстру актів цивільного стану. Це можна зробити в будь-якому відділі ДРАЦС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану й місця проживання заявника.

Для отримання витягу з Реєстру подається заява/запит, у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, стосовно якої видається витяг із Реєстру:

  •  прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
  •  серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
  •  реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.

У разі подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя.

 Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:

  •  безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  • відправивши документи поштою (рекомендованим листом);
  •  в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.

Фізична особа під час особистого подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ й у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки.

 Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України чи паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, має бути відповідним чином засвідчено.

 У разі надсилання заяви поштовим зв’язком витяг із Реєстру надсилається заявнику поштою.

Якщо документи надсилають в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням вебпорталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів.

 До заяви додають документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту «check», або підтвердження права на безплатне отримання витягу з Реєстру.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь