ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЧОРНОМОРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
ВІДДІЛ РЕЄСТРАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЧОРНОМОРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Структурним підрозділом Чорноморської селищної ради є відділ реєстрації та соціального захисту, підпорядкований виконавчому комітету селищної ради та селищному голові.
Згідно штатного розпису чисельність відділу реєстрації та соціального захисту затверджена у кількості 7 одиниць. Очолює колектив начальник відділу Шапочкіна Ганна Валентинівна, у відділі працюють спеціаліст І категорії – Танасійчук Тетяна Олександрівна, спеціаліст І категорії Іванютенко Оксана Сергіївна, інспектор з реєстрації місця проживання Горяча Світлана Афанасіївна, інспектор з соціальних питань Блохіна Валентина Кирилівна та державний реєстратор Вайцеховська Наталія Костянтинівна.
Відповідно по Положення про відділ основними завданнями відділу є забезпечення реалізації на Чорноморської селищної території громади державної політики у сфері соціального захисту населення, з питань сім’ї та дітей, запобігання домашнього насильства, протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, організації надання соціальних послуг особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати, надання соціальних послуг адміністративного характеру та адміністративних послуг.
Відділ надає такі соціальні послуги адміністративного характеру, як прийом заяв та документів від громадян для призначення та виплати соціальних допомог, пільг, субсидій, отримання статусу, який надає право на отримання пільг та соціальних гарантій (інвалідність, учасників бойових дій тощо).
Також у компетенції відділу надання адміністративних послуг з державної реєстрації:
державна реєстрація права власності на нерухоме майно (будинки, квартири, земельні ділянки);
державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно;
надання інформації з Державного реєстру прав на нерухоме майно;
забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (за рішенням суду);
здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця.
Державний реєстратор виконує функції щодо реєстрації місця проживання:
реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання або перебування;
внесення відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання;
видача довідок про реєстрацію/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування, дітям, які не досягли 16 років, та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.
Начальник відділу Ганна Шапочкіна зазначила, що одним із головних завдань удосконалення системи соціального захисту в умовах децентралізації – є забезпечення права кожної людини на безперешкодний доступ до соціальної підтримки, адміністративних послуг соціального характеру за місцем свого проживання.
Починаючи з березня 2021 року відділом реєстрації та соціального захисту забезпечується прийом заяв та документів від громадян для призначення соціальних допомог, житлових субсидій, пільг за місцем їх проживання. Посадові особи відділу здійснюють реєстрацію заяв, формування електронних справ з використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».
З метою призначення (нарахування) соціальних допомог, субсидій, пільг спеціалістами відділу здійснюється подальша передача заяв та документів в електронному та паперовому вигляді до Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації. Це суттєво спрощує і пришвидшує обмін та опрацювання інформації, забезпечує зручність для мешканців Чорноморської громади.
Слід зауважити, що в умовах реформи місцевого самоврядування перед Чорноморською громадою стоїть чимало питань для налагодження гідного соціального захисту на своїх територіях.