Відбулося засідання виконавчого комітету Чорноморської селищної ради VIII скликання.
Відбулося засідання виконавчого комітету Чорноморської селищної ради VIII скликання.
Виконавчий комітет Чорноморської селищної ради розглянув рекомендації Житлової комісії, засідання якої відбулося напередодні, та прийняв позитивне рішення щодо винесених питань.
Безсумнівно, приємним моментом засідання було вручення головою Чорноморської селищної ради Удаловим С.А. рішення виконкому про надання однокімнатної квартири особі з числа дітей, позбавлених батьківського піклування. Хлопець стояв на квартирному обліку при виконавчому комітеті на позачергове отримання житлових приміщення з жовтня 2014 року.
Також під час засідання члени виконкому заслухали Звіт про стан додержання антикорупційного законодавства в Чорноморській селищній раді у 2020 році та Звіт про виконання бюджету Чорноморської селищної ради за І квартал 2021 року.
Серед питань, які були винесені на розгляд, було затверджено кошторисну частину проєктної документації «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку за адресою смт Чорноморське, вул. Гвардійська, будинок № 40», кошторисний розрахунок вартості ремонту ліфта у житловому будинку по вул. Гвардійська в смт Чорноморське, кошторис вартості поточного ремонту хімводопідготовки та водного режиму котлоагрегатів поточного ремонту котла КСВа-3,15 «ЗКО» ст. З в котельні № 1 ЖКГ Чорноморської селищної ради.
Одноголосно були затверджені зміни до Положення про надання матеріальної допомоги населенню Чорноморської територіальної громади, запропоновані відділом реєстрації та соціального забезпечення.
Було затверджено склад комісії щодо встановлення фактичного місця проживання (не проживання) осіб на території Чорноморської селищної територіальної громади та Положення про порядок складання актів та видачі довідок про проживання (не проживання) осіб на території Чорноморської селищної територіальної громади, склад комісії з обстеження матеріально-побутових умов сім’ї та умов проживання осіб Чорноморської селищної територіальної громади.