ЧОРНОМОРСЬКА СЕЛИЩНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Одеська область, Одеський район

РЕАЛІЗАЦІЄЮ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ У НАШІЙ ГРОМАДІ ЗАЙМАЄТЬСЯ ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ НА ЧОЛІ З МАЛИК ВІТОЮ АНАТОЛІЇВНОЮ.

Дата: 20.04.2021 13:15
Кількість переглядів: 1521

РЕАЛІЗАЦІЄЮ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ У НАШІЙ ГРОМАДІ ЗАЙМАЄТЬСЯ ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ НА ЧОЛІ З МАЛИК ВІТОЮ АНАТОЛІЇВНОЮ.

Фото без опису

Фінансовий відділ Чорноморської селищної ради створено рішенням сесії від 26.11.2020р. № 8-УІІІ. Штатна чисельність фінансового відділу затверджена у кількості 3-х штатних одиниць – начальник відділу, головний спеціаліст, спеціаліст І категорії. Фінансовий відділ є виконавчим органом Чорноморської селищної ради, є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

Основними завданнями Фінансового відділу є забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Чорноморської селищної ради; складання та виконання і установленому порядку розпису селищного бюджету; забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів; здійснення загальної організації та управління виконанням селищного бюджету, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету; представлення прогнозу бюджету та проекту рішення про бюджет селищної ради, схвалених виконавчим комітетом, на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях селищної ради; здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу.

Станом на 01.04.2021 року бюджет Чорноморської територіальної громади з урахуванням внесених змін становить 109 млн 468 тис 270 грн.

Начальник фінансового відділу Чорноморської селищної ради Малик В.А. надала інформацію про уточнені доходи і видатки нашої громади на поточний рік. Бюджет і зміни до бюджету проходять обов'язкове обговорення і затвердження сесією селищної ради, контролюються та аналізуються на предмет законності контролюючими органами. А закупівлі здійснюються через систему ProZorro.

Отже, очікувана загальна сума дохідної частини бюджету – 109 млн 468 тис 270 грн. Основною частиною доходів є податок на доходи фізичних осіб – 77 млн 305 тис 130 грн та акцизний податок – 1 млн 333 тис. 900 грн. Серед інших доходних статей – місцеві податки (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, оренда землі, земельний податок), єдиний податок, екологічний податок, адміністративні збори, оренда майна, державне мито та інші надходження, субвенція з державного бюджету на заробітну плату та нарахування на заробітну плату педагогічним працівникам та особам з особливими освітніми потребами. Дохідна частина бюджету без субвенції – 91 млн 246 тис. 100 грн.

Видаткова частина бюджету з урахуванням внесених змін в поточному році складає 112 млн 313 тис 302 грн. Профіцит загального фонду бюджету – 25 млн 065 тис. 797 грн і дефіцит спеціального фонду бюджету – 25 млн 065 тис. 797 грн, за рахунок чого сформовано бюджет розвитку громади.

Видаткову частину бюджету на 2021 рік складають такі основні статті:

видатки на утримання апарату, відділів, секторів (оплата комунальних послуг, заробітна плата з нарахуванням, канцелярські товари та інші видатки) – 18 млн 210тис.200 грн;

придбання службового автомобіля і комп’ютерної техніки для забезпечення новостворених робочих місць – 766 тис. 950 грн;

фінансування видатків на підвищення кваліфікації працівників селищної ради, депутатів – 27 тис. грн;

інша діяльність органів управління (послуги, судові збори, друк у ЗМІ) – 261 тис. грн;

утримання дошкільного навчального закладу «СОНЕЧКО» – 11 млн 167 тис. грн, з них 9 млн 374 тис. із загального фонду (заробітна плата та нарахування на неї, оплата послуг) і 1 млн 783 тис грн. зі спецфонду (компенсація частини батьківської плати за харчування, також у 2021 році заплановано капітальний ремонт подвір’я);

утримання шкіл – 9 млн 405 тис 379 грн із загального фонду (зарплата технічному та обслуговуючому персоналу, утримання, оплата комунальних послуг, харчування учнів);

співфінансування на придбання шкільного автобусу – 300 тис. грн;

проведення необхідних робіт в школах, пов’язаних із капітальним ремонт мережі водопостачання, водовідведення, електрозабезпечення, фасаду, крильця, встановлення пожежної та охоронної сигналізації – 3 млн, виготовлення проектно-кошторисної документації на ремонт – 380 тис. грн;

утримання педагогічного персоналу (заробітна плата з нарахуванням) за рахунок субвенції з державного бюджету – 18 млн 172 тис. 100 грн;

фінансування «Школи мистецтв» – 2 млн 956 тис 930 грн (утримання, зарплата, нарахування, придбання меблів та покращення оснащення), із спеціального фонду бюджету заплановано 200 тис грн. на покращення матеріально-технічної бази (придбання меблів);

за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 33 тис 216 грн на виплату заробітної плати з нарахуванням педагогічним працівникам та із спеціального фонду бюджету – 16 тис 854 грн на покращення матеріально-технічної бази;

у цьому році на баланс селищної ради передано дві бібліотеки – на їх утримання заплановано 287 тис 400 грн. (утримання, зарплата, нарахування);

утримання будинку культури смт Чорноморське та клубу села Гвардійське – 2 млн 743 тис 700 грн (зарплата, нарахування, комунальні платежі) і 91 тис. грн. – на покращення оснащення (техніка комп’ютерна, бойлер, шафи);

соціальні послуги – щорічна стипендія найкращим учням та обдарованим дітям – 120 тис грн; оздоровлення дітей – 200 тис.; матеріальна допомога (адресна допомога, допомога на реабілітацію людей з інвалідністю – 641 тис грн;

фінансування місцевих цільових програм з розвитку культури – 830 тис. грн (проведення державних та місцевих святкових заходів, закупівля подарунків);

фінансування розвитку фізичної культури та спорту КП «Спортивний клуб Чорноморський»– 2 млн 162 тис грн (дотація на утримання, зарплата, нарахування, придбання інвентаря, участь у змаганнях);

підтримка житлового фонду (100 тис. грн. на виготовлення технічних паспортів багатоквартирних будинків, 4 млн грн – капітальний ремонт житлових будинків, ремонт ліфтів – 300 тис. грн; капітальний ремонт дитячих майданчиків – 2 млн 665 тис грн, капремонт теплопункту – 2 млн 400 тис грн, придбання обладнання, матеріалів на заходи боротьби з амброзією, вивезення сміття, стерилізація тварин, оренда вантажної техніки – 790 тис грн; розробка схеми санітарного очищення території – 50 тис. грн; проведення реконструкцій зовнішніх електричних мереж – 72тис 560 грн);

оплата вуличного освітлення, водопостачання – 700 тис. грн;

забезпечення діяльності виробництва електроенергії – 50 тис. грн (на придбання лічильників);

забезпечення діяльності водопровідного господарства – 2 млн 775 тис грн (капітальний ремонт КНС-1, КНС-2 і водоочисних систем, питних резервуарів, водопостачання, придбання матеріалів);

ремонт дорожнього покриття та тротуарів , пішохідних доріжок – 6 млн 077 тис. 911 грн;

проведення робіт з благоустрою – 1 млн 929 тис 700 грн (утримання кладовища, заробітна плата з нарахуванням працівникам благоустрою, придбання матеріалів, проведення ремонтних робіт об’єктів благоустрою, придбання лежачих поліцейських);

здійснення робіт із землеустрою – 100 тис. грн;

забезпечення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та стихійного лиха, протиепідемічних заходів (протидії захворюванню на коронавірусну інфекцію 2019-nCoV (COVID-19))– 300 тис. грн;

фінансування заходів за цільовою програмою «Безпечне місто» – 294 тис. грн із загального фонду і 100 тис. грн. зі спецфонду (встановлення і утримання камер спостереження);

фінансування заходів з мобілізаційної підготовки місцевого населення – 5 тис грн;

здійснення робіт з охорони та раціонального використання природних ресурсів – 2 млн грн (проведення берегоукріплюючих робіт);

фінансування програми «Здоров’я» – заробітна плата медикам, медикаменти, комунальні послуги, придбання обладнання – 686 тис 500 грн;

нововведення у бюджеті 2021 – субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності пожежної охорони – 200 тис. грн, а також 50 тис. грн – субвенція з місцевого бюджету для підтримки відділу поліції.

Також Віта Анатоліївна зазначила, що в результаті створення Чорноморської об’єднаної територіальної громади, у бюджеті з’явилася нова стаття видатків – реверсна дотація (перерахування коштів до державного бюджету) – 14 млн 715 тис 100 грн.

Фінансовим відділом ведеться моніторинг надходження та контроль сплати податків в розрізі платників податків. Також фінансовим відділом здійснюються заходи, щодо зменшення податкового боргу платників податків та зборів до бюджету Чорноморської територіальної громади.

У своїй діяльності Фінансовий відділ керується Конституцією України, законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, наказами Міністерства фінансів України, наказами та інструкціями Державної казначейської служби України, рішенням селищної ради, розпорядженням селищного голови.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь